Gummisnopp

0kommentarer

Hej hopp gummisnopp, som Kurtan skulle säga.
Idag var min första jobbdag och jag är sluuuut.. Men jag ska ta allt från början. Jag började klockan 7 och då fick jag vara med på morgonmötet och träffa min "Handledare" Siw. Sen fick jag mina arbetskläder (blåbyxor och stålhätteskor) för att sedan gå upp till Monica och få mitt anställningsbevis. Fick sen en tour av hela stället och började jobba. Klockan halv 10 var det dags för första rasten. Jag käkade lite päron och mandarin för att sen gå ut i solen till de andra sommarjobbarna för att lära känna dem lite mer. Alla är supertrevliga på det stället. En tjej (Johanna) påminner om Emmie så jävla mycket att jag blir mörkrädd nästan :P
En annan tjej Amanda verkar vara den som jag kan komma bäst överens med, men hon är ganska tyst av sig. Sen har vi "kvar-i-fjortis-stadiet" tjejen som heter Annika. Sen till grabbarna då, det är Jamal som jag gick på Rosenborg med och som gick i Thess gymnasium. Sen har vi den andra grabben som jag inte har fått veta vad han heter än... Men det löser sig! Chefen heter iaf Kenneth.
Jag är riktigt stolt över att jag kommer ihåg alla namn :D

Nej nu får det vara nog för idag..
So long, tjottafjong.

Kommentera

Publiceras ej