SSK 4 Life

0kommentarer

Jisses, var på hockey idag. SSK-Brynes.
Vi förlorade och jag är sur. Men jag kan inte bli arg etfersom jag inte betalde för biljetten :P
Jag blev bjuden av SSK's klubb.
Jag skulle ha pluggat en jävla massa idag också men det pallade jag inte när jag kom hem. Men jag har sökt en massa jobb och skrivit min ansökan till VASA-museét's kurs och guidejobb 2008.
Snobbigt va? xD
Anyway.
Blev bjuden på biljard idag också med eftersom Sebbe ringde undertiden jag var på hockey så funkade ju inte det.
Synd, hade vrt kul att träffa Niko, Thess och Sebbe.
Även om Sebbe och Thess såg mig senast igår haha.
Vi tittade på basketen hemma hos mig ju.
Mmmhmm..
Vad mer ska man säga?
Blir en grym pluggdag imorgon, har ASMYCKET att göra.
Sååå.. Vi hörs imorgon allihop!

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej