Skola :(

0kommentarer

Heloo.
Sitter i skolan och har samhälle. Har fixat och pulat som en galning med vårt arbete. Jag tog på mig att fixa med anorexia-delen... Så den har jag trixat med och skickat hem så jag kan fortsätta där.
Jag måste gå in på Proffice också och lägga in mitt CV och Personliga brev.. =/
Jobbsökning suger.
Men men. Man måste ju överleva och åka utomlands :P
Ska även räkna matte sen i helgen. Jagh ar ju inget annat planerat ändå så.. Det blir plugg! Måste plugga Spanska också, ska ju ha en redovisning på 5-7 min HELT på spanska med endast en Mindmap som hjälp! Och på den så få man inte ha färdigböjda former!!!
Jag säger som Talliban skelettet; I've been scruuuuude!
Anyway.
var på stan med Amanda och David igår. Fikade på Nova (suprise) och snackade skit ;)
Veryyyy niiiice.
Nej nu ¨måste jag väll fortsätta med arbetet. USCH

Jag vet att ni älskar mig<3

Kommentera

Publiceras ej