rackarns

0kommentarer

Helo everybody!
Nu sitter jag och har internationellt ämne, dvs min bloggtid på skolan xD
Jag har vart ganska duktig ändå, jag har skrivit om alla rubriker eftersom jag reddan skrivit om all text.
.Skolan har ju köpt in ett pogram av nåt slag som räknar ut hur mycket av arbetet som är kopierat eller inklistrat...
Etfersom man inte får kopiera överhuvudtaget och alla gör det ändå tycker dem nog att det var himla fifinurligt.
SATAN
Nu MÅSTE man ju skriva allt i sina uppsattser och inlämningar! Fatta vad tidskrävande???
sheisse..

Jag har fortfarande inte hört nåt från Vasa eller Astra.. Så jag har fortfarande inga planer när det gäller sommaren.
Förhoppningsvis jobbar jag ganska mycket och får typ 3veckor på Gotland, varav två hoppas jag att någon polare är med mig och strosar runt i Visby!
Jag hoppas att jag får umgås med Tobbe så mycket som möjligt också.. ;)
Anyway.
Amanda är hemma med migrän idag. SKIT. Nu måste jag gå igenom denna dagen helt själv.
Rackarns.
Usch nä jag vet inte vad mer jag ska skriva. Ska ha gymnastik på gympan idag *weho*... NOT.
Jag är totalt osmidig och jag kan varken hjula eller stå på händer! *perfect*
Detta är inte en bra dag.
Inte bra alls.
Ska ha spanska redovisning också. Jag kan den nästan-- Nästan...

Ha det... Så bra det går denna skitmåndag.

Snälla stå ut med mig idag. =/

Kommentera

Publiceras ej