Raawr

0kommentarer

Idag har jag igentligen haft en chill dag men det är för att jag skolkat lite...
Jag började kl 08.00 med Internationellt ämne och som ni ser är detta mitt första inlägg för dagen, alltså har jag jobbat hela den lektionen :O
Chocking, I know.. Men jag var jätteduktig :)
Sen var det Matte och då hängde jag med på genomgången för en gångskull, så nu kan jag skriva andragradsekvationer i ett gradsystem.. Eller vad det nu heter.. Och nåt om konstanter upphöjt i två gånger x...
Haha XD Som sagt, jag kunde det under genomgången :P
Sen var det spanska, men då hade Amanda glömt sina böcker hemma och jag var redan klar med uppgiften så vi skolkade. Vi gick på lunch efter att ha hängt med David och Dan i Cafeterian ett tag.
Sen Psykosocialt ämne med bästa Josefine. Härligt :)
Sen luuuuunch, vi gick på en andra lunch för att hålla Jojo sällskap (jag och Manda alltså).
Sen var det idrott men jag hade glömt kläder (Nytt schema, vad begär ni??!) så jag hängde med Amanda och Jojo på deras promenad med Tarja. Dem har ju lixom special Idrott dem små lyxlirarna.
Sen skulle vi ha naturkunskap så vi sitter och väntar i skolan tills alla kommer tillbaka från idrotten. MEN, vi hade ingen naturkunskap idag :O
Väntat i onödan...
Då satte jag, Amanda och Madde oss på Kaffestugan efter skolan och blev invaderade av småbarns föräldrar med söta ungar.
Vi blev flörtade med av en liten knodd som hette Gabriel.
Vackraste pojknamnet alltså, eller Liam..
Anyways, annars har dagen vart chill. :P
Grattis till Felicia som har namnsdag idag förresten :D
Imrogon är det världens härligaste dag. Börjar 09.20 och slutar 12.35... ENLIGT SCHEMA :D:D
Fett nice..

That's it!
Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej