Nytt år..

0kommentarer

Japp, nu var det ett nytt år.. :)
2008 kommer bli bra :D
Festade in nyåret med Elin, kolla hennes bilddagbok så får ni se!
Vi var hos hennes syrra i hennes lägenhet. Med folk, musik, dricka (skumpa vid 12) och rock n' roll :P
ASKUL
Vi kom hem till Elin runt kl 7.. Vi kutade nämligen runt i Rönninge/salem runt halv4 till 08...
Jisses.. Men det måste sägas.. Allt var toppen :D
Jag var inte ens bakis dagen efter!
Men det var två andra... :P:P
 
Idag har jag övat dans med Madde och Josse, gick jättrebra. Nu är hela rutinen klar så vi behöver bara upprepa den några gånger så blir det en piece of cake sen ;)
Har även städat och tittat på Tour the ski på tv...
Jag lever livet till det extrema alltså. Ena dagen är det fest hela natten och morgonen.
Nästa är lixom... Tråkiiiig.

Anyway,. imorgon är packningsdag och så måste jag fixa en massa saker på stan OCH har möte kl4..
Som sagt, mina dagar är dem mest varierade i Sverige. ;)

Jag vet att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej