No.1

0kommentarer

Hejsan! Wow, gårdagen var helt underbar. Bästa evööör.
Tack Jojo för en asgrym kväll/natt!
Amanda, du och jag är BÄST när det gäller. Partypolare 4 life ;)
När grease lightning spelas är det vi som äger xD
Ni får kolla in min bilddagbok för att se bilderna från kvällen. :)
Litenmenstark heter jag där!

Idag har jag vaknat upp med Amanda vid 12 och gick upp ungefär halv 1. Då käkade vi lite frukost och satte oss framför tv:n efter att ha försökt fixa i ordning oss xD
Vi var båda gaaaaanska döda efter gårdagen...
Sen skulle Amanda hem och jag till basketen så vi åkte med samma buss.
Men då kom jag dit 20min innan resten skulle komma så..
Jag stod och kollade på uppvärmningen.
Sen kom Thess och de två grabbarna. En MEGASÖT kille som bjöd på öl och hela köret xD Han och polaren skulle sen dra vidare in till stan för att gå på konsert. Men Thess och jag stack till vårt stam-plejs "Cederträdet" där vi käkade lite pizza.
Sen var det kaffe på pressbyron och bussen hem.
Nu sitter jag här och ska fixa med bilderna och skicka dem till en massa folk :P
Vi hörs.

Jag vet att ni älskar mig! <3

Kommentera

Publiceras ej