Niiice

0kommentarer

Raaaawr...
Såg på Catwoman igår, sikken B-film det var xD
Men hon är ju fett vältränad den där Halle Berry...
Skulle ju inte tacka nej till hennes kropp! Men med lite träning på gymet så jävlar ska jag vara lika fixad ;)
Hehe, eller nåt..
Men men. Idag var vi på visning av en femma i Brunnsäng. Den var skitsliten men jättemysig.
Jag skulle lugnt kunna tänka mig den och mamma och pappa var inte helt emot det heller.
Men ägaren hade redan fått ett bud som han accepterat så... det sket sig..

Var ju på basket igår. Stort misstag, jag var lite bakis och så hamnade vi mellan två tutor..
Höll på att flyga på en tioåring för att få den att sluta tuta i mitt öra..
Ungjävel :P
Men vi förlorade, men bara knappt mot Solna vilket var jättebra gjort faktiskt.
Sen käkade jag med Thess och slut på dagen.
Nu ska jag plugga lite spanska och kolla på handbollen :D

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej