Malmö

0kommentarer

Malmö var askul! Fick vara med min bästa kusin Jossan och träffa hennes pojkvän med familj ;)
Det hela började med en tidig nedresa till flygplatsen.
Väl där checkar jag in och får veta att mitt plan är mer än en timme försenat!!
SKIT lixom.
Sover en stund vid gaten men får sen veta att dem hr bytt gate iom förseningen.
Springer till nästa.
Dem byter igen och jag springer dit och direkt in på planet.
Vädret är piss och hela vägen guppar planet som en studsboll på finlandsfärja!
Men jag överlevde...
På flygplatsen så möter Jossan och Stefan (hennes pojkvän) mig och vi åker direkt hem till henne.
Vi tittar på film (Enough) och käkar frukost.
Sen skickar vi hem Stefan och drar på en rejäl shoppingrunda i Malmö stad! Askul :D
Jag köpte ett linne och en bh.
Sen handlar vi mat och åker hem för att käka och titta på film (Eragon). Tidigt i säng för Jossan ska jobba på morgonen dagen efter och jag ska på frukost hos hennes familj.

Nästa dag.
Jag blir hämtad av Johan (min ingifta morbror) och vi åker hem till dem för frukost.
När jag kommer dit sitter alla (Lina, Krisfoffer, Annsofie) och väntar på mig! Haha, leken 20 frågor började och jag försökte hänga med i skånskan som sprängdes fram över köksbordet.
Mina småkusiner var glada att se mig och Annsofie (min mammas syrra) hade en massa saker som jag skulle ta med mig hem! :D
Men gladast att se mig var Tarzan, deras hund, han vet att jag ÄLSKAR att leka och gosa och han anser sig vara en knähund! Fast han är ungefär sizen av en Schäfer.. Lite större till och med... xD
Blir sen skjutsad tillbaka till Jossans lägenhet och fördriver tiden med att kolla på tv tills Jossan kommer hem.
När hon väl gör det åker vi till inomhusshopping centret. Där köper jag ett par örhängen och en Japp :P
Vi åker sen hem och käkar kebab och tittar på Iceage, som var skitkul! Snacka om att jag hade missat nåt!
Sen sovdags.

Fredag.
Jag vaknar klockan tio och börjar packa och pula lite i lägenheten och tittar på tv för att fördriva tid.
Jossan kommer sen hem och vi drar och bowlar med Stefan! Jättekul, jag gjorde mina bästa serier någonsin!!
Vi blir hembjudna till Stefan och hans familj så vi åker hem till Jossan och hämtar all min packning och åker sen dit. Vi blir bjudna på Pannkakstårta och kaffe. Deras hus var helt otroligt! Dem måste vara hur rika som helst, och inte nog med det.. Dem var SUPERTREVLIGA också, bra kap Jossan! :D:D
Efter fikat så spelar vi guitarrhero, jag rockade fett.. ; )
Sen var det dags att åka :(:(
Jossan skjutsade mig till flygplatsen där vi käkade toast och sen var det bara att gå på planet och åka hem... :(
Jag kom hem till kl 22.00 och då var det bara att hälsa på alla och gå och lägga sig.
Men jag gör sällan som man ska.. :P
Jag satt uppe ett tag och var på internet :D

Idag, så sitter jag i skolan och har Internationellt ämne. :) Alltid lika kul.
Men det är iaf bara halvdag nu idag, första skoldagen sen Jullovet.
Imorgon får jag träffa Amanda igen. LÄNGTAR.
SKitkul att se alla idag igen, har saknat er som satan.

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej