Maha.

0kommentarer

Hi there.
SItter nu i skolan och har internationellt ämne. Anna-Sara vår lärare är på oss med piskan och vi MÅSTE bli klara med arbetena i tid, för ANNARS???!! =P
Oh well.
Jobbade hela helgen som ni vet. Gick helt klart över förväntan, kändes inte lika ångestladdat som det gjorde innan.
Jobbade med Niclas, han är bäst. Hjälper till när man behöver det och är allmänt trevlig! Vet att jag sitter gärna i kassan hela tiden och kommer därför och pratar med mig då och då när jag behöver sällskap.
Han hade värsta flörten inne på söndagen ;) Hoppas det blir bra med allt det där, det skulle han vara värd :)

Annars så var jag och fikade med Thess på söndagen. Vi fikade på Tratten och snackade skit som vanligt!
Jättetrevligt! :D Hon bad mig ansöka om en Audition till en zombifilm som dem håller på och ska filma på hennes skola (eleverna alltså). Hehe, jag vet inte riktigt om det är min grej :P

Nu den här veckan ska jag på Tisdag vara med Matilda, vi ska jobba med vårt gympa-projekt... Kan bli spännande.
På onsdag ska vi med skolan till AlfaLavall. Sen ska jag på Årsmöte med Usek, då ska jag säga officiellt att jag inte vill vara med längre. Jag slutar! Och hör sen!! xD
På fredag var det tänkt att det skulle vara tjejkväll hemma hos Amanda men..
Det sket sig.
Får se om vi kanske kan hitta på något i alla fall. Vore myyyys i sådanna fall.

Nej nu kanske jags skulle vara engagerad i lektionen.

Tudeluuu.

Kommentera

Publiceras ej