Fridens på er

0kommentarer

Wow, kollade precis mina komentarer och ni är för snälla alltså! :D
Jag blir skitglad när ni skriver sånt till mig.
Fortsätt så, bloggandet blir bara roligare när man får komplimanger ;)
Eftersom jag siktar på att bli krönikör så ser jag ju detta som övning och det gör det hela extra meriterande.
Jag har bara fått en dålig komentar och den var anonym :)
Stackare som inte vågar stå för det den tycker.
Eller dem, "anonym" citerade sig själv som "vi" hela tiden.. =/
Anyway, det var inte ens mina blogg inlägg "anonym" klagade på! xD Haha, man bah tack för det :P
Värdefulla saker man har att göra på sin fritid då xD
Ja jisses... Haha..
Amanda, du får ringa mig sen så vi kan bestäma tider för imorgons äventyr ;)

Jag vet att ni älskar mig,
förutom du "anonym" xD

Kommentera

Publiceras ej