Bubbly

0kommentarer

Nu har det gått några dagar sen senast.. Känner mig lite skyldig så ja slänger in ett snabbt inlägg.
Idag har jag som vanligt haft en väldigt kort skoldag. :)
Men Amanda, gumsegos, ville stanna kvar i skolan så det gjorde vi. Vi hjälpte Emma komma på en mycket fin dikt till engelskan och träffade roligt folk.
Sen drog vi till Kaffestugan och fikade, det var mumsigt :D Tog en semla och varm choklad, UTAN grädde. Man vill ju inte vara onyttig i onödan ;)
Haha.
Vi snackade lite om livet i allmänhet och jag fick ett väldigt glatt besked..
Mer än så tänker jag inte säga :)
Annars har jag tittat på tv, handboll var det ju så det skrek man åt i 60 min spel.
Dem ska vara glada att de lyckades få till oavgjort, annars skulle jag letat upp dem och gett dem varsin örfil!
Jaha... Hmm.. Imorgon ska jag till Amanda och sova över, eftersom vi somvanligt inte har något på onsdagar. Börjar bli som en väldigt trevlig vana att vara ledig då xD
Vi ska väll ha lite hemmaspa och kolla på disneyfilmer och gråta :)
Ryktades om fruktsallad också.. Får se, får se.

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej