<3<3<3

0kommentarer

Rightie..
Idag gick jag till klockan fem och det är fan så länge att man är redo att ta livet av sig efter halva :P
Haha men men, mina gullungar gjorde livet värt att leva :)
Även om Amanda föreslog kollektivt självmord innan körkortsteorin som var näst sista lektionen.. Den var 100min och sen hade vi Internationellt ämne efter det till just 5 då.
Dubbel samhällslektion innan dess och Engelska först på dagen. Lägg till en håltimma innan körkortsteorin :)
Underbart, eller hur??
Nej men. Var ju ledig igår så jag ska inte klaga. Var då på ITgymnasiet och hälsade på. Snacka om smarta ungar som går där. Alla ska ju typ söka till KTH.
Spelade kort med en Überbratt och diskuterade med en punkare :P Blev bjuden på godis av nästan alla killar på skolan :D Behäver jag tillägga att jag stormtrivdes?
Jag hoppas vid gud att Thess får in mig på deras skiva nu i vår...
Ähm, vad ska man säga annars?
Tittar på handbollen, rätt så kul. Vi vann så då är jag glad :D Följde ju handbollen maniskt några år men nu har jag helt tappat greppet. Vet inte varför? Det är ju skitkul att titta på :)

Mhmm.. Imorgon ska jag vara med Amanda, köpa mascara och gå på 19års fest/middag :D
Ska bli asaskojj :D
Läääängtar.

GRATTIS JOJO PÅ 19ÅRS DAGEN, ÄLSKAR DEJ.

Kommentera

Publiceras ej