Topp 5 och sammanfattning

1kommentarer

Hejsan allihop! Julen har vart underbar och jag fick en massa fina julklappar!
Jag tänker inte rabbla upp alla som jag gjorde förra året men här kommer top5:
1. En ny väska, en sådan mini-sportbag som jag ville ha :D
2. Parfym, Hypnoze by lancólme.
3. Dvd's fyra stycken för att vara exakt, tjejboxen och KungFu Panda.
4. Plattång, Vidal Sassoon's egen designade.
5. 400kr i presentkort!

Helt underbart. Julafton blev väll inte direkt vad jag tänkt mig, för det första fick jag inte titta på Kalle Ankas Jul, vilket för mig är heligt... Sen blev alla vuxna väldigt snabbt fulla och jag var inte det, och ville inte bli heller... Men men, jag fick som sagt en massa fina julklappar så jag klagar inte! Mamma hade även gjort sin utomordentligt goda pepparkaksglass som alla åt minst tre portioner av. Hon har lovat att ge mig receptet när jag blir större ;) Jag har även hunnit med att peka ut mitt blivande porslin och fin glas. Det blev märket Dizzy Diamonds från Kosta Boda till glas :) Dem är jääääättefina. Men det tråkiga är att jag från och med nu kommer få massa flyttahemifrån prylar till födelsedagspresent och julklapp. Men, det blir nog bra med det, det är inte så dumt att få. För man vill ju inte köpa det själv :P
Idag har jag gått på en riktig långpromenad med Johanna och hennes hundar! Alltid lika roligt och vi snackar non-stop hela timman som vi är ute pch går. Underbart. Hon och jag är så himla lika, så man kan verkligen snacka om allt. Älskar henne för det, att hon är så öppen och inte dömmer. :)
Fick även ett erbjudande om att komma på fest till hennes kompis-pojkvänns-syrra. Hehe, knepigt va? Så jag och Amanda ska skynda dit efter Jojos middag. Jag kännde mig som ett riktigt jävla jackass när jag sa att jag måste nog dra lite tidigare än planerat, men jag tror hon förstår... :)

Annars har livet lekt på, jag har pluggat, städat och bråkat med syrran. Tittat på alla mina dvd's och sett på en hoppkurs i stallet (syrran var med på den). Jag har gått lång promenad och i malmö festade jag för första gången med min kusin Jossan... Det var en konstig upplevelse. Jag vet inte men jag blir så.. Stel och mesig runt henne, antagligen för att jag har sett upp till henne i hela mitt liv. Men det släppte tack och lov med allas vår vän alkohol ;) Så vi hade det jättekul hon, jag och hennes pojkvän Stefan. Han är en riktigt hyvens kille och dem lovade att hjälpa mig att överleva om jag bestämmer mig för att flytta ner dit och plugga/bo. Thanx you guys, men ingenting är bestämt.

Jag har även fått ett erbjudande om att gå ut ikväll från Elin Heyman, min favvo Heyman. Men jag kunde inte idag, så jag föreslog fredagen den 2:a... STUPID ME. Hon har ju ett årsdag då med pojkvännen Andreas... *Duuuh* Så grattis en än gång i förskott Heyman. Im sorry.

Ha det bra allihopa!

1 kommentarer

Johanna

30 Dec 2008 18:02

I LOVE YOU TOOOO! : DDDD <3 ... xD

Kommentera

Publiceras ej