Julklappsshopping och morrningar på café.

1kommentarer

Hejsan alla.
Helgen var ett äventyr. På fredagen tog jag en lugn hemma kväll med famlijen (chocking I know!) och på lördagen var jag på Kistacentrum hela dagen som traditionen kräver! Jag, mamma och pappa var där från klockan 11 till klockan 16.30 och bara shoppade julklappar. Så nu har jag bara Amanda och Farmor kvar :) Till mamma skaffade jag en mascara och rengöringspaddar. Till pappa köpte jag nya läderhandskar. Till mormor, duntofflor, till morfar, kalsonger. Jag ska köpa en bussremsa till farmor och nåt... spännande till Amanda ;) Men snacka om att det är jobbigt att leta efter julklappar och INTE köpa något åt sig själv! Jag hittade en massa fina saker som jag pekade ut till mamma och pappa men jag vet inte om de uppfattade mina hintar (hoppa, skrika, peka hysteriskt).

Idag var det en jääääätteonödig dag, jag ville sova och bara vara hemma och plugga lite smått men masade mig ändå till skolan. Där jag träffade en polare på tåget, han var väldigt rödögd, undra om han var trött eller om han rökte på kvällen innan? Anyway. Innan hade jag också träffat Johanna på bussen, vi snackade hela vägen och ska kanske gå på nästa basketmatch tillsammans :D:D Anyway, när jag kom till skolan hade jag filosofi där jag började på uppstattsen (skrev rubriken) innan det var dags för lunch. Efter den goda pannkaks lunchen var det filosofi, lite samtal om betyg bara. Sen håltimme och sluuuuut! Jag, Amanda och David stack då till favvo-nova och fikade lite. David hade med sig kameran så vi lyckades få till några snygga bilder! *Grrr baby, give me sexy, your a sexy animal! A sexy-beast!* Haha xD Vi morrade, gjorde klor och högg varandra med stickpinnar. Awsome!

Syns imorgon allihopa.
Peace. 

1 kommentarer

Olof

09 Dec 2008 01:59

Jag önskar mig bara en sak. Då måste dom köpa den. Jävligt smart, jag vet.





PS. Det är inte fred på jorden.

Kommentera

Publiceras ej