Agressions utsläpp, särskrivning?

1kommentarer

Jag är en planerare, okey?
Därför hatar jag när planerade planer ändras eller kastas bort. Jag tänker sällan 'outside the box'. Det är helt enkelt inte min grej. Låter det tråkigt? Kanske, men samtidigt är det tryggt. Därför känner jag mig jäkligt trygg med min helg som den ser ut nu. På fredag så har vi julavslutning i skolan klockan 8 i kyrkan, det kommer bli asmysigt och det blir spännande att se vem som får stipendiet i vår klass. Jag har en som jag tror på ;) Sedan åker jag Amanda och Frida upp till Sthlm och shoppar julklappar och kanske köper jag en julklapp till mig själv! Sedan åker jag hem och byter om och åker upp till sthlm igen för att käka med klassen, som en avslutningsmiddag! Det ser jag verkligen framemot, vi gör så sällan saker tillsammans så det ska verkligen bli mysigt. Efter det vet jag att iaf jag, Heyman, Jojo, Amanda, David, Felicia och Carro drar vidare till Knast! Knast har blivit vårt stammis ställe nu, jag älskar verkligen atmosfären och folket där! Så randome människor som lockas dit... Bra musik också!
Så nu har jag reklamat färdigt.
 Lördag ska jag vara hos Johanna, basta och shoppa julklänning till henne :) Awsome.
Söndag ska jag vila upp mig och packa för sen sticker jag till Malmö! 'Adiós!'
Dagen skulle spenderas framför datorn, skriva klart religionen. Men jag har inte gjort det. Jag har vart en idiot och bara sovit bort i princip hela dagen. Sen städat lite. Sneglat lite på det svarta hål som kallas dator. Tittat på tv. Bakat. Diskat. Och nu sitter jag här och har gått in på varenda blogg jag känner till och varenda sida jag är medlem på. Men inte pluggat. Lämnar jag in arbetet idag så kan jag få chans att ändra det inför slutbetyget. Annars står det betyg man får för arbetet fast. Snacka om press. Jag har inte ens skrivit en rubrik for gods sake.
Men what ever. Jag orkar inte. Jag får väll få VG då. FINE! Jag kan ta det. 250kr åt helvete men visst, visst. FAN.

Jag är trött på mitt hår. Och min hy, men framför allt på mitt hår. Det är glanslöst och spretigt, det har en obestämbar färg och ligger aldrig som det ska. Jag vill att det ska växa som det aldrig växt förut så att det iaf kan bli långt och slipper vara i den här äckliga medel-längden.
En tjej är aldrig nöjd.

Peace out.

1 kommentarer

Olof

30 Dec 2008 13:30

Nej, nu får du ta och uppdatera snart, det här håller inte Lisa! KännpressenKännpressen.

Kommentera

Publiceras ej