Jackie Chan<3

0kommentarer

Jag har blivit lite Jackie Chan crazy nu på senaste tiden. Har sett 4st filmer med honom på två veckor nu. Det gick ju ett rejs på 6:an förra veckan. Men nu idag såg jag Amuletten som gick på 3:an.
Anyway, idag som ni all avet regnade det lite :P Så jag gjorde bara inomhus jobb på jobbet idag. Jag och Johanna städade och organiserade lagerrumet med alla kläder, skor, verktyg och bekämpningsmedel mm. Tog oss ända fram till 1 att städa där inne. Sen så städade vi redskapsförrådet, men det tog bara 10 min ca så jag fick hjälpa Siw med buskarna lite. En rolig sak som hände idag var att ett par kom ner från Jamals område och sa att det var en kille som låg och sov däruppe. Så jag och Johanna fick traska upp för att "väcka" den "sovande" Jamal. Han hade nämligen bara tagit rast och lagt sig ner ett tag!
Imorgon ska jag städa hela huset, familjen kommer ju hem på natten. Men jag ska också handla lite mat och träffa Therese på stan klockan 5. Vi ska hyra film och käka lite onyttigheter hos henne. Ska bli kul, men jag kommer inte orka vara så jättesocial så film är bra. Slipper man snacka så mycket. Men jag saknar att festa. Helt ärligt jag tror att jag måste regelbundet träffa och snacka med människor, liksom mingla, för att ha min sociala förmåga på topp. Annars så kommer jag in i en sån fas jag är i nu. Känner inte för att umgås och snackar knappt alls på tilltal. Men men..

På söndag ska jag nog bara umgås med familjen och gå och lägga mig tidigt. Antagligen lyssna på syrrans tjat och bråka lite med henne... Fan vad jag har saknat det.

Mormor och morfar var lite ledsna idag eftersom det var sista gången jag käkade hos dem nu. Jaa altså inte sista gången i mitt liv utan sista gången direkt efter jobbet lixom. Har ju gått dit i två veckor nu för att utfodras. Men det var lugnt, vi tittade på intåget på OS invigningen och käkade fläskfilé, klyftpotatis och smörstekta champinioner. *Mums*

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Ha det!
Nu senast Amuletten

Kommentera

Publiceras ej