Dagens nyheter

0kommentarer

Hejsan.
Dagen började med att jag vaknade klockan 09.13 och är superpigg. Så jag kliver ner i trappan och tittar lite på tv tills resten av familjen vaknade. Vi lyssnade på melodikrysset till frukosten och, som vanligt, löste vi hela krysset! Sen blev det lite bråttom med att klä på sig för Johanna skulle komma klockan 12. Vi drog till Jamals match (Amerikans fotboll) där dem tyvärr efter 2h förlorade mot serieledarna Sundsvall. Men jag hade jättekul! Satt och hejade som fan på läktaren och var helt inne i matchen. Och i pausen underhöll Jamals småbröder som lekte krig mot myrorna xD Dem är fan de sötaste ungar jag någonsin träffat, och så väluppfostrade trots att dem är små busungar. Kärlek till dem, och till Jamals mamma som är så go. Hon kan man snacka med helt lugnt och hon fyller en alltid med mat eller dricka.
Efter matchen gick jag och Johanna och hämtade pizzor på Gabos innan vi blev hemskjutsade till Johanna av hennes pappa. Jag fick träffa hennes storebror där också, men tyvärr inte hennes hundar :( Vi bestämde oss för att promenera hem till mig efter käket eftersom syrran var tvungen att ha busskortet, hon skulle nämligen på The Voice 08 i sthlm. Efter den "korta" promenaden fortsatte vi ner på stan där vi tog en glass undertiden vi promenerade vidare mot stationen. Där hämtade vi upp Joahannas kompis och tog bussen (*Pjhuuu*) hem. Jag satte mig då framför datorn och tv:n.
Imorgon ska jag på middag hos mormor och morfar. Sen till Jamal på filmkväll med Johanna. Det är ganska ironiskt, vi var ledsna när vi slutade på jobbet igår för att vi inte skulle ses så mkt, men ändå kommer jag träffa Jamal och Johanna ända fram till måndag nu! xD Då, på måndag, ska vi ner på stan och shoppa lite. Jag måste ha ett par nya gympadojjor, helt ett par svarta tygskor. Johanna ska lite djurkäk och... nåt mer...
Det var det :)
Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej