Skit och solsken

1kommentarer

Hejsan alla :)
Nu idag har jag bara tagit det lugnt eftersom jag mår skit, har lyckats få tillbaka superförkylningen som jag hade i tisdags. Men på något sätt är jag ändå jätterastlös. Så för att bota detta gick jag till affären och handlade lite krubb, städade hela huset (dammsög och dammade) och gjorde kokosbollar. Dem åt jag undertiden jag tittade på OS, lite simning, samtidigt som jag växlade till So you think you can dance. Men detta gjorde mig jätteillamående så jag pimplade i mig typ en liter vatten för att få bort smör/socker smaken! Det funkade inte och jag tillbringade 10min inne på toaletten sittandes på knä framför toalettstolen och väntade på att spy. Men nej. Jag kan verkligen inte spy. Önskar att jag kunde för man mår så himla mycket bättre om man mår illa och sen spyr, men jag KAN inte, inte ens om jag sticker fingrar i halsen.
Anyway, nog med tråkigheter och självömkan. Inatt kommer ju familjen hem och jag ska tillaga lite pressmackor till dem när dem är hemma. Tar på krafterna att resa från Gotland till tälje. hehe..
Nu är det riktigt nära tills skolan börjar. Mathilda frågade mig häromdagen om jag längtade dit. Det är både ja och nej. Jag saknar vännerna och att dagligen kunna vara med dem. Jag längtar tills jag får träffa David igen, den killen är en peronlig favorit alltså! Helt galen :P Men man längtar inte till stressen och prestationspressen. Jag undrar också hur i helvete jag ska göra med projektet... Jag har ingen aning om VAD jag ska göra ens. Har ingen liten aning. Så om någon vill komma med förslag så lyssnar jag uppmärksamt.
Imorgon blir det att titta på lite OS och slappa. OS sändningen som jag längtar till imorgon är basketen, Kina mot USA! Wow, snacka om GALET bra match. Ruskigt underhållande.
En sista grej nu bara! Snart fyller man ju 18 och jag hoppas att alla är berreda på att dra ut på krogen med mig då. Jag förväntar mig att ni bjuder på drinkar! ;)

1 kommentarer

Johanna

09 Aug 2008 20:03

har du också fått någon konstig galen förkylning? OO jag mår också typ crap till och från. ;; har ont i nacken också. T_T hoppas du kryar på dig! (Y) och att vi ses på måndag. ;DD

Kommentera

Publiceras ej