kortis

0kommentarer

Hej allesammans.
Idag var det sista dagen på sommarjobbet. Vi blev avtackade med tårta och kramar. Känns ganska sorgligt att sluta faktiskt, fast man gått och drömt om det i 2 veckors tid nu.. Anyway, imorgon ska jag och Johanna gå och se Jamals amerikanskfotbollsmatch. Vi ska agera cheerleaders och skrika halsarna av oss på läktaren, som tydligen brukar vara ganska död. Men vi ska nog liva upp den :D Efter matchen ska vi hämta lite pizza på Gabos och sen åka hem till johanna och mysa där. Får väll se om det blir nåt mer på kvällen där :)
Äähm, annars har det inte hänt så mycket, jag kan bara påminna om att jag fyller år om ungefär 3 veckor nu! Underbart!! :D Jag var och kollade på lite resor på nätet också, skulle vara så himla kul och åka iväg med tjejerna och festa järnet. Saknar dem och festandet. Måste förbättras!
Syrran har just nu filmkväll här hemma hos oss så jag är på ganska allmänt dåligt humör xD Dem sitter och skvallrar vid matbordet över tacos just nu. Dem ska senare se på en skräckis. Jag gissar att syrran inte kommer sova mycket den här natten. Hon som blev rädd för tecknade ScoobyDoo när hon var mindre, haha.
Nej nu ska jag gå och se lite på OS, ha det så bra suckers.

Kommentera

Publiceras ej