Typical

0kommentarer

Hejsan alla glada peeps.
Igår var jag först på stan med mamsen och shoppade en jättefin klänning till Thess student!
Den är ljust-ljust grå med lite glansigt mönster från Veromoda.
Jag lämnade också in mitt CV där i hopp om sommarjobb...
Sedan fortsatte jag och Mami till min kusin Sofie och hennes man Rudi och deras unge Felix (underbart söt). Sofie hade nämligen fyllt år och hade nu fika.
Jag latchade runt med mitt andra kusinbarn Angelica och snackade om världen med farmor, kelade med katten Curry och grabbades med Rudi.
Efter det var det bara till att åka och handla lite mat och sen hem.
Jag packade lite grejs och stack till Kurtan!
På stationen möttes man varmt av Elin och Tomaz :D
Vi shoppade lite godis och hyrde två filmer som vi såg på. Annars låg vi bara och myste.
Hade det supertrevligt stumpan, vi måste göra det till en regelbunden grej!
Dagen efter (idag) var det bara att snabbt ta sig in till Tälje igen för att möta Thess.
Vi shoppade studentklänning åt henne och jag var en jävligt bra personalshopper om jag får säga det själv!
Vi fikade på tratten och snackade om arrangemanget runt hennes student.. Vi bestämde också att i sommar måste det bli en filmkväll! Eller kväll och kväll, film-dygn snarare xD

Peace out.

Ps. Må frid vare med dig Engla, mången dig en tanke sänder Ds.

Kommentera

Publiceras ej