Trampen in my heart.. NOT

0kommentarer

Sitter på pedagogiskledarskap och fördriver tid..
Jag har ju redan skrivit mitt arbete i overdrive igår kväll eftersom syrran också hade ett arbete att skriva tills idag.
Så nu kan jag bara sitta här och hoppas att det blev bra, medans resten av klassen skriver gärnet.
Anyway...
Idag ska jag bara hem och plugga lite spanska och träna lite på trampen (motionscykeln).
Han och jag börjar bli ganska bra kompisar :)
Imorgon ska jag först på fika till kusinen och sedan till Elin "Kurtan" Falkenberg för en riktig tjejkväll :D
Jag längtar järnet, vi ska hyra lite filmer, köpa massa godis och chips, kanske glass? Vi ska snacka massa skit om grabbar och klaga på livet i allmänhet. xD
ÅÅÅÅHH, jag lääängtar!
Sen på söndag ska jag på stan och fika med min mysmuffin-Therese! Vi ska snacka lite kärleksproblem.
Eller? Jag har inte riktigt fått alla fakta än om situationen.
Håller er uppdaterade!
Måste spara massa pengar inför Maj!
Då händer ALLT!
* Italien
* Kryssning
* Thess student
Och inför och under allt det här kommer det ju spenderas en massa kosing!
Jeeezus män.

Ha det bäst alla snorungar!

Kommentera

Publiceras ej