Spring at last!

0kommentarer

Hejsan alla!
Idag har jag övningskört med daddy, gick riktigt bra för att vara första gången på ett halvår! Börjar bli en riktig förare också, pekade fingret åt en idiot på moppe som körde om mig i en vänstersväng! :P
Annars har våren ÄNTLIGEN kommit. Har vart ute i trädgården hela dagen.
Man kanske kan skippa utomlandsresa om vädret förbättras!
Jag blir ju ändå inte mer än räkrosa i hyn hur mycket jag än solar ^^
Annars har jag blivit bjuden till Issa på hennes två fester under Valborgshelgen :D Very nice!
Vi ska till och med försöka hinna med att titta på brasan xD
Hon, jag, Amanda och Natta ska ju på kryssning tillsammans efter Italienresan och då gäller det att vi fått in en fungerande party-rytm tillsammans ;)
Skola imorgon, eller njae. Bara utvecklingssamtal. Så jag ska dit till halv 12 och sen hem och köra ett varv med trampen innan jag slötittar på tv hela dagen :P
Annars har inget hänt, JO!
Vi var på visning av huset idag, det var som förväntat. Inget gjort sedan 70-80talet så man måste ju göra om hela skiten men inget är slitet. Förhoppningsvis får vi huset :)

Ha det bäst boogers and buggers!

BTW, damerna förlorade men det är lugnt, vi tar dem på bortaplan ist ;)

Kommentera

Publiceras ej