SL = IQ fiskmås

0kommentarer

Satan vad trött jag var när jag kom hem! Vill ni veta varför?
Jo för SL är idioter med IQ fiskmås när det kommer till transport.
Först stannar tåget mellan Rönninge och Östertälje i 10min.. Skit tänker jag men tillslut rullar det vidare.
Tåget rullar in på Ö-Tälje och jag ser att bussarna precis åker iväg..
Fine, jag åker väll in till Centrum dårå tänker jag.
Men mitt imellan Östertälje och Hamn säger dem i högtalarna att det blir ersättningsbussar från Hamn in till Centrum pga signalfel.
*Gaaah* Tänker jag och springer ut för att få en plats på bussen MEN! 100 pers står redan där och ska på.
SÅ, jag är nu så förbannad på det idiotiska psykbrytet till komunaltraffik att jag asförbannad GÅR in till centrum.
Men vad händer då? Jo, precis när jag kommer fram till bussgatan åker min buss iväg!!
*Dubbel-Gaaaah*
Jag nu så asförbannad att jag stånkar vidare hela vägen hem i en rasande fart!
Tänk er vad lite ilska kan göra. Senast jag var asförbannad (lämna kvar ped.boken på tåget) så cyklade jag på trampen i en halvtimme! xD

Kommentera

Publiceras ej