Seriöst

0kommentarer

Grattis mamma på 48års dagen :D

Igår var det fredag, det var en underbar dag.
Den började med skola (inte så underbart kanske) där jag fick reda på att jag VISST var tvungen att skriva den skitjobbiga uppgiften på pedagogiska ledarskapen. Hade sen håltimme ganska länge till psykosocialt arbete där vi kollade på en heläcklig film om anorexia, samtidigt som man fick smita ut och ha betygsamtal.
Jag är tydligen en tjej med klara mål, med god arbetsmoral och med en underbar förmåga att förstå saker och ting. Jag satt där hela samtalet och undrade om hon tagit fel på person.
Jag menar.. Jag, med klara mål? Hehe, nej..
God arbetsmoral? Noep.
Underbar försmåga att förstå saker? Okey då ;)
MVG fick jag iaf som svar på vad för betyg jag troligtvis kommer få.
Det är väll bara att tacka och ta emot :D
Efter det var det lunch och sedan naturkunskap med Simon. Alltid lika kul på hans lektioner, Amanda gav blondin citatet denna gången:
Simon: Ville du säga något Amanda? Du tog ned armen.
Amanda: Va, ned? Vart ska jag?
Hahaha, jag älskar den kvinnan.. xD
Sedan var det ped igen men den smet vi ifrån ganska snabbt för Issa hade kommit till vår skola.
Hon, Jojo, Amanda och jag drog upp till sthlm och gick på Souk, beyond retro, Gina och Weekday.
Jag shoppade lite snygga underkläder, tre skitsöta trosor :)
Vi käkade på en kebab, men jag hatar ju kebab så jag käkade pizza xD Dock i samma lokal :P
Sedan var det hemgång och tvdax.

Dagen efter, idag, var det som sagt morsans födelsedag!
Hon fick Eros Ramazottis nya skiva från syrran och mig, foot-treatment på spa från pappa och en massa blommor och böcker från släkten.
Mycket trevlig dag med massa fika och kaffe, det är därför jag är så überpigg just nu! :P
Imorgon är det plugg och motion som gäller. Den där nedrans trampcykeln ska få sig en omgång!
Jag har verkligen bestämt mig nu, varranan dag gäller.
Måndag, onsdag, fredag och söndag! (Fredagarna lär inte hålla dock :P)

Ha det bäst ni tvivlare.

Kommentera

Publiceras ej