Roligt som fan! Blondiner is the shit.

0kommentarer

Tjenix.
Wow, idag har jag skrattat så jag gråtit FLERA gånger xD
Den roliga SANNA historien började med att en tjejkompis till mig, Moa, och hennes kille skulle köpa kondomer i närbutiken. När dem kommer dit ser dem att det är en ny kille som står i kassan.
Moas kille ber om ett paket profil.
Kassa-killen ser väääldigt osäker ut och frågar pojkvännen om han är över arton?
-Jaa säger pojkvännen frågande.
Kassa-killen är fortfarande helt osäker på situationen och frågar pojkvännen om leg?
Pojkvännen räcker fram det och frågar igen efter ett paket profil.
Kassa-killen kollar hysteriskt bland ciggen men tillslut fattar han vad dem frågar efter.
Han skriker bakåt i butiken där en mer erfaren kassa-snubbe sitter, kostar alla paket 60kr??!!
-jaa, hörs från det bakre rummet.
Generade till döds går Moa med pojkvän ut ur butiken...
Men det slutar inte där!
Senare på kvällen är hon (Moa) på fest där hon träffar hennes och min kompis Carro, och en massa andra kompisar. Hon har pojkvännen med sig och han klagar över att priset på kådisar är så jäkla dyrt. 
- Jag menar 60 spänn för ett paket! klagar han.
- Hur många är det i ett paket, 10st va? Frågar en annan kille.
- Ja precis, svarar pojkvännen.
-Det blir ju typ... 7kr per kondom! Utbrister den andra killen.
- Nej för fan det blir typ... 6,50 kr bryter en annan kille in.
Carro viftar triumferande med sin mobil, jag räknade ut det! Skriker hon. 
- Det blir ju 6kr per kondom! säger hon stolt.
En pinsam tystnad sänker sig över gruppen.
- Fan vilka dumma människor jag omger mig med säger Moa.

Det ska tilläggas att alla var ganska förfriskade på festen ;) 
It's still funny though.. xD 

Kommentera

Publiceras ej