Rawr

0kommentarer

idag var det tänkt att jag skulle plugga pedagogisk ledarskap men jag glömde papprena i skolan...
Så det blir bara att skriva fem spanska meningar av glosorna vi hade till idag.
Det gick jättebra på förhöret, hon väntade på att alla skulle komma in och sätta sig innan hon drog igång och då hann man ju skriva upp dem man inte kunde på blocket xD
Vi hade fotboll på gympan idag, ni som känner mig vet att jag älskar bollsporter :D Så jag gjorde som jag brukar. Springer omkring och är skitbra i ungefär fem minuter av matchen och ligger och flämtar vid sidlinjen 5 minuter. Hela matchen 15min, så kutar jag som ett skollat popcorn och trixar i 7 min kanske...
Resten ligger jag och kämpar efter luft! Jag har så dååååålig kondis.
Men vad bryr jag mig om det när det är fotboll?  Haha.
Efter skolan var det fika med Elin och Amanda som gällde, alltid lika trevligt :)
Hoppas att du fick färga håret Kurtan, ring mig om resultatet sen!

Peace out.

Kommentera

Publiceras ej