In school

0kommentarer

Sitter på en jätteonödig internationellt ämne lektion och leker. Vi (jag och Amanda) har fått vänta i tre timmar, vi har hål i tre timmar till sista lektionen. Sååå, vi gjorde klart ett arbete och lekte lite med grabbarna Philip, Johan, Erik och Erik :P Snackade en massa skit om olika band och galna valborgsminnen xD
Annars så har jag fortfarande hål i plånboken, inga cash alls.
Men jag hoppas att jag fick Veromoda jobbet i Tälje så att dem börjar rulla in.
Kändes bra på intervjun iaf :)

Jag var på basketslutspelet, finalen i Solna. Min första gång i en supporterbuss. Var sjukt kul på vägen dit och under matchen, men vi loosa så stämningen var inte på topp på vägen hem.. :P
Vad mer?
Vi har fått alla tider för Italienresan nu, ditvägens iaf.. Så klockan 18.05 på Måndag den 5 maj lyfter planet mot Brescia Italien :D:D
Jag är grymt förväntansfull måste jag säga!

Annars har jag bara övningskört och försökt överleva lillsyrrans jävla moodswings :P Hon är fan värre än mig med det där, haha.. Övningskörningen blir bättre och bättre. Snart är jag redo för stadstraffik enligt farsan.
Jag tycker att det är roligt att köra fort så jag längtar mer till motorvägen! :D

Tudelooo...

Kommentera

Publiceras ej