My määään, Kurtan (L)

0kommentarer

Imorgon, eller... tja, idag rent tekniskt! Ska jag vara med min älskade Kurtan, vi ska umgås och snacka en massa skit om allt mellan himmel och jord.
Precis som det ska göras lixom. xD
Jag kommer nämligen inte träffa henne på en hel vecka sen! :O
Min Italienska tjej som ska bo hos mig i en vecka kommer nämligen på måndag och åker på lördag... Och däremellan ska vi på kursen underhålla våra italienska vänner som sjutton!
Vi ska fram och tillbaka överallt, ÖVERALLT!

Uschia mig...

Annars är livet helt ok, jobbade idag.
Först i stallet, gratis. Sen ICA, 500:- rätt ner i fickan under bordet ;)
Spank you chefen, Spank you.

För övrigt har jag umgåtts med familjen, alla utom pappa alltså.
Han är på någon hemlig golfresa med jobbet... Men jag har lyckats luska ut att han är i Nora (vart nu fan det ligger??)
Jag har ju mina knep, :P

Vad mer ska man säga då? Jo, om ni letar efter söta killar kan ni titta förbi i Bårstabergen, södertälje.
Jag trodde jag skulle smälla av där jag satt i kassan!
En efter en kom dem in! Vart har dem vart fram tills idag?? Jesus...

Anyway, Kurtan är på ferre idag och det gör att jag, som vanligt, blir påmind om hur jävla tråkigt mitt liv är...
Vad gör jag nu när jag är i mina bästa år?
Jo, jag jobbar svart på en sketen liten ICA affär...
*Weeehoo*

Nä, slut på det tråkiga.
Imorgon hoppas jag även på att få köpa nya skor av den lönen jag fick idag, ett par svarta i stövel modell som inte ser ut som motorcykel boots! För det gör alla stövlar nu..
Ursäkta men jag tycker INTE det är snyggt, spec inte eftersom jag inte har någon lust att sparka ner någon eller marschera genom skogar...

Oh well..
Thats it for today.

Jag vet att ni älskar mej ;)

Kommentera

Publiceras ej