Italienare

0kommentarer

Ojojoj... Vilken vecka...
Jag har haft en Italiensk tjej hemma hos mig från måndag till idag (lördag). Det är en del av min kurs på skolan, internationellt ämne, och i April åker jag till henne.
Hon heter Federica och är svinaschysst. Hon var asgullig och vi har haft det kul här i Sverige :D
Vi har vart i Sthlm två dagar och gjort alla turist grejer med skolan och shoppat efteråt.
Vi har vart på TomTits ( ;P) och lattjat runt.
Hon har köpt Polarbröd till sin familj för det har dem inte i Italien. Tydligen äter de fika till frukost för hon har käkat prinsesstårta idag till frulle.
Vi har även bowlat på Heron tillsammans med en jävla massa folk. Bland andra Jeppe och Orren, och Federica blev jääääättekär i Jeppe! Så nu när hon  åkte hem så har hon gjort slut med sin pojkvän för att hon och Jeppe har hånglat :S
Oh well, the Swedish charm ;)
Nu ska jag bara sova resten av helgen. Behöver fan det, är helt slut av att snacka engelska hela jävla veckan.

Jag har den här veckan även shoppat skor! Jag köpte mina svarta i stövell modell precis så snygga som jag drömt om sedan jag fick min lön :D

Nu ska jag ladda upp bilder på bilddagboken (litenmenstark), jag har lovat att skicka dem till Federica åsså.

Gissa vem som ringde mig förrgår kväll? Nille från Salem..
Han var Knallfull och ville att jag skulle komma till en fest där i Rönninge. Men jag hade ju Federica här så jag kunde inte komma.. =/
Tydligen hade han lånat Kurtans mobil och snott mitt nummer för jag hade inte gett ut det till honom!
Aja, bra partykontakt :P

Jag vet att ni älskar mej, PUSS...

Kommentera

Publiceras ej