Söndag - Måndag

0kommentarer

Hejsan alla glada!
Nu har skolan blivit galen igen och svetten lackar redan inför alla jävla uppsatsskrivingar som det är gott om i 2:an på gymn.
Usch, lekte man inte nyss i lekparken och ens största bekymmer var om man skulle hinna först till gungerna på rasten? Minns ni dem ljuva åren?
Aja, nu är man redan fast i livets snabba hjul...
Men till något roligare! SNÖ!!
Vi hade vad pessimister kallar regn i Stälje men jag såg bara snö blandat regn :D
Så vänta bara, snart laddar Lisa snö-kanonen och snöbollskrigen är i fullgång igen! :D :D
Var med Theres idag, hon sov över från igår då vi tillsammans med Sebbe såg king
förlora mot Gothia av alla jävla lag i Sverige...
Anyway, jag är inte sur för det (låtsas vi) utan minns hur trevligt vi hade det efter när vi gick till min favorit restaurang i Tälje, Thairestaurangen!
Mummsig mat, skittrevligt sällskap, kan man önska sig nåt mer?? (Att vi vinner en jävla hemmamatch kanske??!!)
Som sagt, jag är inte sur alls :)

Idag har jag som sagt vart med Thess lite och gått på Nova, sen har jag gjort klart referatet och bokredovisningen till svenskan.
Skulle övningskört också men det blir ju mörkt redan efter klockan 3 nu för tiden så... Det blev inget med det...

Thats it for today people! :D Syns imorgon, då är det Sikki som ska få äran att umgås med mig! ;)

Jag vet att ni älskar mig! :{}

Kommentera

Publiceras ej