Leka Emos du & jag...

0kommentarer

Imorgon ska jag och Amanda jobba lite på ett skolarbete och sedan dra till vårat egna Emo-Hak, Nova.
Var där redan idag och kollade läget lite, såg ut som vanligt :)
Vi diskuterade om att öppna ett eget ungdomscafé i Trosa kanske. Kvarnen skulle passa bra tyckte Amanda och jag höll med. Så.. Om någon vill finansiera oss så hojta till! :D

Saknar Heather som är i Tyskland just nu... Men hon bjöd över mej och Mandus till henne på "Cookies and music" nästa onsdag. Visserligen har vi idrottsdag då men, vi får se hur det blir.

Jag är värsta nyfiken på vad Elin ska berätta om våran potentiella skjutsare nu i sommar... =/ Hoppas att det är något posetivt för mej! Om ni hajjar vad jag menar ;)
För jag måste säga att han var svina-snygg!

Dagens komentar är gammal, från i igår så kan jag glatt presentera:
"Meh, ska du ha en stock eller!?"
Hahaha xD

Anyway, idag i skolan skulle jag lämna tillbaka lexiconet som Fede hade lånat men kärringen var ju inte där! Så den fick jag släpa på enda tillbaka till skåpet!! *phuu*
Min väska med oanvända gympakläder är fortfarande kvar... Har legat i mitt skåp typ tre/fyra veckor nu.
Borde kanske ta hem dem?

För övrigt så kan jag berätta att jag ligger efter som faan i matten och att vi har prov nästa vecka... Kan bli...
Ett äventyr...?

Jag tror det är allt om jag ska vara ärlig! Kan inte komma på nåt mer iaf!

So that's it fowks,
Jag vet att ni älskar mej!

Kommentera

Publiceras ej