kärleken

1kommentarer

Jag tror på kärleken, du ger mig att jag tror på den. Jag tror på, tror på. Tror på kärleken du ger mig att jag tror på den!
SÅ går en låt av Robban Broberg, en vis man.
En av mina bästaste bästa kompisar Kurtan har gått och blivit kär och vet ni?? Jag tror ta mig tusan att den är besvarad! :D
Jag blir så äckligt glad när folk i min omgivning är kära, typ går runt och dumflinar hela tiden! xD
Idag har jag bara vart i skolan och sen kommit hem och pluggat matte.
Snackade med Kurtan lite, hon var lite orolig och irriterad men jag lugnade henne. Jag är som en trygg hamn i storm om jag får säga det själv! Den här kajutan sänker man inte i första taget, höhö..
Om man inte pratar om att ge mig själv råd förståss!
Jag kan ge skitbra råd till andra och analysera händelser men när det kommer till mitt eget liv är det KAOS.
Jag är osäker på typ... allt.
Kärleken framför allt. Jag menar, jag är ju singel då va. Men en dålig singel, jag är inte bra på att flörta.. Lite skämmigt att säga så men vad fan.
Ta det här med Nille t.ex. jag vet inte om jag vill träffa honom nu imorgon eller inte bara för att jag är så jävla osäker på hur jag ska bete mig lixom... :S
Men jag blir bättre och bättre, har jag inte skaffat karl till sommar resan nu då? Huh, Huh??


Nä nu ska jag gå och stoppa huvudet i frysen ett tag, Elin-Kurtan ringer om ett tag och då ska jag ha huvudet kallt så jag kan vara *förståndiga-Lisa*.
Jag tycker om att vara den som folk kan vända sig till när de vill ha råd. Det låter lite ego kanske men det får mig att känna mig smart och trygg :)

Lite Uppdateringar: Min väska med oanvända gympa kläder har nu äntligen kommit hem ;)
                                    Lexiconet har återvänt till biblioteket. :)
                                    Kings leder tabellen efter borta seger mot Uppsala *yeeeah*

Det var allt för idag.

Jag vet att ni älskar mig!

1 kommentarer

Elin

06 Oct 2007 13:18

Fan Lisa va skulle ja ta mig till utan dig?! Du är min räddare i nödan, min ängel å mina vingar!
Ja ÄLSKAR dig så enormt mycket.
Den platsen du har i mitt hjärta kan ingen ta ifrån dig, vad som än händer kommer du alltid va det man kallas bästis!
Jag älskar dig! Glöm aldrig de, finns här för dig till 10000% å mer därtill.
Du är underbar, å vi ska alltid vara vänner för evigt..
Tack för att du finns.. !! <3

Kommentera

Publiceras ej