Fuzzy

0kommentarer

Wow den här helgen har vart galen.. Skitmkt som har hänt.
Hela veckan har i och för sig vart lika galen...
Men om jag bara ska ta helgen så började den med att jag jobbade på ICA på fredagkvällen :P
Alltid lika trevligt, 300:- ner i fickan... Danke danke.
Sedan på lördagen träffade jag min mysmuffin Therese på stan och käkade på donken. Hon hade tatuerat sig men vägrade säga vad det var för motiv!! Jag får inte se det först den är helt klar, hon har en sittning kvar. Men förhoppningsvis är den klar till basketen (28<.e) Oh well...
Sedan drog vi mot stationen för att möta Sebbe och Nikko. Skittrevliga snubbar, men om jag får gissa är Nikko lite böhöööhöög.
Haha snubben såg ut som hämtad ur fab5!
Så, såklart diggade jag honom som fan xD Sebbe däremot, en riktig karl på 1.92cm blond och sportnörd..
Behöver jag säga mer eller?? Ni som känner mig vet att jag dreglade redan innan jag fått min "hej-kram".
Visserligen lite för mycket åt det mesiga hållet men vad fan... Killen är skillad i 5 sporter, 5!!!!
Vi var de enda som ville se GetFuzzy så det var vi som stod och groovade med till musiken inne i hörsalen.
Fett mysigt! Och han diggade dem!! Plus i kanten på det med, Adams band rockade verkligen FETT.
*Wooohooo*
Vi stannade inne på Nova hela jävla kvällen och natten eftersom det var där alla bra band var :) Vi hade lyckats sno åt oss sittplatserna inne i Mystältet. Så idag har jag världes träningsvärk i arslet av att bara sitta på kuddar direkt på golvet!!
Men det är det fan värt!
Hallelulja.
Nu idag söndag har jag bara pluggat :P Mindre upphetsande som jag brukar säga xD

Kommentera

Publiceras ej