Crazy helg asså...

0kommentarer

Det hela började med att jag åkte in till Elin sent på lördagen. Jag kom till stationen och väntade på att hon skulle komma men ICKE.
Jag ringer och hon svär att hon är påväg men att jag kan gå och möta henne, jag får vägbeskrivning och börjar knata bort mot det okända...
Hehe, närå det gick bra ;)
Vi mötte varandra vid *snurrisnurr-bron*
Vi fortsatte in mot C där vi med mkt möda fick upp kapsylen på en Schmirre som jag började på.
Elin hävde i sig en avslagen öl.. stackarn :S
Sen gick vi mot Tomaz som tydligen bodde långt ut åt fanders och Elin stackarn som tappert kämpade på i högklackat! Fan en hjälteinsats av henne den kvällen!
Tillslut kom vi dit iaf och hälsade på den galna hunden Nitro. Han typ ville slita oss i stycken men tog det "lugnt" medans Tomaz var där... :S
Vi tittade på gamla Scrubs avsnitt, askul xD Scrubs in my heart!!
Sedan sov vi över där, jag lodade och sov i mina kläder.
Någon gång under natten hade kläderna åkt av på Elin och Tomaz och jag väcktes av ett visst knakande i sängen..
Närå, riktigt så hemskt var det inte. Nu är vi kvitt Gumman xD

Dagen efter blev det ett hastigt hejdå och vi fick skjuts in till Rönninge och shoppade frulle (godis) på macken innan vi gick hem till Elin för att konusmera riktig frulle också.
Senare på dagen så mötte vi Sebbe vid krysset. Han jobbade på Xgames så vi kikade in där ett tag också.
Fett mysigt ställe :D Men alla tittade på oss som om vi var idioter när vi gick in.
Jag tror inte många tjejer ser den lokalens insida...
hahaha...
Sebbe tog sen lunch och vi drog till Grillen för Pommes och Chickybits. Som vanligt orkade jag knappt halva portionen men Sebbe tog i för lagets skull och knaprade i sig resten av min mat också. Han hade ju faktiskt bara beställt en Hotdog till sig själv stackarn. ;)

Sen så gick jag och Elin för att möta hennes syrra och handla lite food.
När inhandlingen och spaningen av musse (haha) var klar stack vi till syrrans nya lägenhet, superfräsch! :D
Vi satt där och softade ett tag innan vi bestämde träff med Jeppe för att ta en prommis.
Vi bestämde att vi skulle träffas vid fotbollsplanen men när vi kom dit såg vi ingen Jeppe.
Vi gick vidare och där satt ett killgäng och flabbade i skuggorna. Det var Jeppe med undersåtar som satt och drygade sej. De var svinaktiga mot oss när vi kom och ville typ bara dryga sig så Elin och jag drog snabbt som fan ifrån de där idioterna.

Senare drog vi till Xgames igen för att möta upp Sebbe när han slutatde (22.00) Men han dröjde så jävla länge att vi var tvugna att dra hem för att krascha. Skola dagen efter lixom!
Så det gjorde vi, drog hem och somnade.
Dagen efter (idag) så drog jag till skolan tidigare än Elin för att jag börjar kl8.
Men men,..
Jag och Amanda drog tidigare från skolan (skolkisar *fniss*) och fikade på Nova som jag ÄÄÄÄÄLSKAR.
Där hade vi ett väldigt intressant samtal om.. hehe.. Nåt som har med rumpan att göra. :P
Sen var det bara att dra till stationen för att ta bussen hem och käka mat och sätta sig här lixom.

Thats it!
Jag vet att ni älskar mej!

Kommentera

Publiceras ej