uppdatering

0kommentarer

Det blev bio ist :/ Ingen filmkväll men bio.. Vilken bestämmer vi när vi kommer fram imorgon.
Innan ska jag ju på dop, 60 jävla personer ska se på när Felix ska döpas... Vilket jävla spektakel.
Vad ska jag ha på mig??? Det är det som är frågan, direkt efter ska jag på basket och direkt efter basketen ska jag på bio! Så... sheisse..
Anyway, Daniel åkte ut ur idol såg jag. Bra, då kan jag slutat titta :) Han var den enda som jag verkligen gillade.
Hade min komunikations redovisning idag, gick ok. Var väll inte som jag velat men när blir det det?
Emmie: -Hur går det Lisa? Bra eller som vanligt?
Lisa: (flåsande och irriterat) -Som vanligt!
AJa, nu ska syrran sluta vara i min nacke och få datorn några sekunder :)

Ha det alla bitterfittor i  och alla Karlslokar i vintertid ;)

Jag vet att ni älskar mig!

PS: Jag har kört i över 70km/h med bil nu! xD DS.

Kommentera

Publiceras ej