Superbad gone superbra :P

0kommentarer

Idag har jag varit på bio med mina alldeles egna Mys-muffin-Thess och Sebbe "the nais man".
Vi såg "superbad" som var den bästa ääääääääävöööööööör!! :D
Den var verkligen skitkul, jag satt och asgarvade eller fnissade konstant.. Lite pinsamt men, men..
Thanx you guys for a fun evening. :)
Dagen började inte lika kul som den slutade kan jag ju säga..
Dop ute i Tveta kyrka, Felix mitt kusin barn skulle bli "omfamnad av gud och han församling".
BLÄ
Jag tycker det är så pinsamt med kyrk-saker, jag hatar verkligen kristendomen och dem flesta religioner faktiskt :P
Så att stå där och alla svär sin tro till gud känns bara... Fel.
Nej usch..
Sen vart det fika efter i St Ragnhilds gården = Smörgåstårta (Blä), Kaffe (yes!) och kladdkaka (mums).
Fort hem och byta om och upp till sthlm med galna gänget :)

Imorgon ska jag kanske vara med Elin, får se, får se.. :)

Jag vet att ni älskar mig! ;)

Kommentera

Publiceras ej