Pynt och Planering

0kommentarer

Hade svenska uppsatskrivning idag...
B.L.Ä.
Gick sådär, hade världens flyt men höll mig inte till ämnet utan bara skrev på om en massa skit. :/
Vi får väll se, lite deppad över det..
Efteråt drog jag och Mända till Nova, snackade och spanade på ett eventuellt gaypar..
Vi får se om vi ser dem igen så vi får svar! ;)
Det är julpyntat i hela södertälje så jag är helt inställd på jul nu! :D På onsdag efter att jag och Amanda hälsat på hos polisen ska vi upp til Sthlm för att spana in NK's skyltning och shoppa julklappar! xD
Behöver jag säga att jag längtar??? Hahaha.
Lördag är fortfarande ganska obestämt men vi ska planera alla idag (jag, Thess, Sebbe, Klara mfl) på msn. Kl halv 10 ska alla gå in och chöta.
Hoppas att det blir av vårat filmarathon nu!! Annars blir jag deppig(are).
Nepp, nu ska här pluggas på Komunikation - Hade´ Loosers and Lovers.

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej