majsigt? Nae..

0kommentarer

Oh well, ännu en dag är förbi. Jag har ont i huvudet och är sjukt trött. Sovit som ett arsle inatt...
Skulle gärna bara sova hela dagen och hela natten, hela morgonen och dagen därefter!
Men nej, jag ska upp extra tidigt och gymma med Amanda i skolan :l USCH, men det blir säkert kul när man väl har släpat sig dit lixom xD
Tar med mig sminket och kör Eu Naturelle på morgonen...
Nej usch vad depp jag är! Behöver godis fan, jag börjar ju med min nytta, nya livsstil nästa vecka! Då måste man ju passa på tills dess och svulla så mycket man bara kan.
Slängde i mig en twix och en klubba i skolan idag t.ex. åt både sås och tsatziki på lunchen...
Jag = Svullooooo
Vi hade sånt där konstigt onsdags schema idag och då var jag i en grupp om fyra.
Två från SP och två från NA.
mina NA var suuuuper, Emelie B som alltid är en pärla och sedan Wille (Wilhelm xD ) som var både snygg och trevlig visade sig ;)
Snygga arm-muskler, simning eller basket gissar jag på.. Basket mest.. :P
Eller är det bara önskedrömmar? xD

Anywhooo... Jag ska skicka iväg mitt brev till min kusin-vitamin Jossan nu idag... imorgon... nångång...

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej