Lov

0kommentarer

Som ni sett på mitt andra inlägg har lovet vart ganska hektiskt! Jag tänker bara skriva om de senaste dagarna dock...
I förrgår kom Amanda och Rille till mig på kvällen med lite dricka och en hel massa filmer! Jag visade mig vara totalt tappad bakom en vagn när det gäller filmer. Men det skulle Rille fixa ;) Vi tittade bland annat på Pearl Harbour som jag har velat se hela mitt liv! :D
Den var precis som jag trott! ASBRA, ja jag vet att jag är hundra år efter men wtf.
Igår vaknade vi ganska tidigt för att dra in till årstaberg för bowling med Thess och Sebbe. Vi fick en bana och satte igång... och vet ni???? Det första jag gör är en strike! :D:D:D
Men sen gick det bara utför... Jag och Rille fajtades om segern i början av första omgången och sen gick jag in i väggen och slutade sist...
Andra omgången gick skit och jag hamnade sist.
Efter detta, och väldigt mycket retande på den dåliga förloraren = MIG, så drog jag, Amanda och Rille till Felinos i Rönninge ovh käkade pizza!
Jag har läääääängtat efter pizza, i en hel jävla vecka MINST.
Mega gott.
Efter det köpte vi lite mer dricka och chirre, drog hem till mig och tittade på mer film och sedan soooov.
Morgonen efter (idag) så drog dem hem till Amanda och jag handlade och lagade mat åt syrran och mig!
Sen har jag skrivit en krönika och tittat på TV.
Imorgon är det städning och plugg som gäller! My two favourite things! NOT....
Aja det ska göras.
Hoppas alla hade det svinkul på Halloween partyt :D:D

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej