Internationellt ämne

0kommentarer

Sitter här på lektionen, precis fått veta att vi ska göra ett jättestort projektarbete på minst 5 A4 + muntlig presesntation utan stödord eller nåt.
USCHIAMIG. :P Jag har vart hyper i två dagar nu. Amanda komenterade det nu på morgonen så jag antar att det rinner över redan nu...
Kunde inte sova igår, försökte två timmar i streck innan det funkade. xD
Jag blev inte väckt av Sebbe i natt iaf. Den galningen ringde mig igår natt kl 03.55 och sa att han åkte bil i södertälje från Haninge...
- Kommer du ut eller?!
- Äöhm, va...?

Hihi, det var typ så vi höll på i fem minuter innan han fattade vinken och jag kunde somna om.
Jag har typ shottat kaffe i tre dagar nu, kan vara det som gör det lite svårt att sova och att jag är hyper.
Bäst att fylla på med mer innan man kraschar! :S
Det är ju så gott :D

Nej nu har jag ingenting mer att skriva, USEK möte idag kl 18.00... Hmm, jag vet inte om jag ska tycka det är roligt eller inte.. Troligen inte..
Hoppas att jag hinner med lunch nr2 på Nova innan dess :/ Med Määända xD

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej