:)

0kommentarer

Sitter här och väntar på att Amanda ska bli klar med att snacka i telefon. Vi har lite att snacka om, importent stuff.
Suck, jag börjar bli höstdepprimerad, mkt i skolan och utanför.
Borde verkligen jobba med Komunikationen och Svenskan men jag orkar inte bry mig.
Skolkade nästan hela dagen idag också.
Gick hem och satte mig framför tv:n och tittade på film. Men jag brydde mig inte om vad som visades, bara glodde lixom. Mådde bara dåligt, trött.
Något måste hända snart, allt rullar ju bara på och då är det ganska självklart att folk inte orkar mer och slutar åka med. Jag förstår det, men samtidigt måste man ju kämpa lite. Våga slåss för det man vill.
Jag saknar alla gamla kompisar, snackade med Emmie som jag var bästis med hur länge som helst och som jag inte haft tid att träffa på hundra år. Vi båda saknade den tiden men visste att det aldrig mer skulle bli så igen.
Suck.
Jag saknar den gamla goda tiden, men samtidigt... Älskar jag livet nu, Amanda och alla andra gör livet värt leva lixom... Jag älskar alla nya personer jag träffar och alla jag redan mött.
Livet måste levas och om inte jag tar tag i mitt liv, vem skulle göra det då?
Nej, nu ska jag ta tag i Komunikationen, ska räkna lite matte imorgon också. :)
Saknar Jossan, men vi syns ju snart :D

Jag vet att ni älskar mig, glöm inte det ;)

Kommentera

Publiceras ej