dags nu...

0kommentarer

FÖr ett nytt inlägg! Var ett tag sedan nu :P
Var på dramaten igår, såg Ibsens pjäs "ett dockhem"
Helt ok, ett vanligt drama lixom med massa dialog. Var där med skolan och ska sen göra en jämförelse med boken vi läst i svenskan, Dr Glas.
Jag och Manda satt bredvid Filmkunskapsläraren som berättade allt hon kunde om likheterna och skillnaderna så... Vi behöver inte tänka ett skit över den uppgiften xD
Efteråt gick vi sakta mot Tcentralen.
Det är nåt speciellt med att promenera i staden sent på kvällen, tystnaden och lugnet är så jävla rogivande :)
Vi åkte iaf in till Tälje och hyrde "Napoleon Dynamite" som var aaaaaaaaaasbra!
sen kom John Blund ;)

Dagen efter klev vi upp kl 10.30 Amanda och jag . Duschade, frukost framför "A walk to remember" och sen in till Nova för att plugga Samhälle.
Vi fick 2h intensiv plugg! :D Vi var jätteduktiga :)

Nu är jobbplatsen säkrad den 28:e iaf. Det blir hos polisen :D

Vi såg datumen till Spinnrocken nu på Nova också, ska bli skitkul! xD Hoppas jag blir nypt i rumpan av en snygg kille denna gången ist för en tjej bara hahaha.
Söndag är basket dag, jag och Thess och Sebbe ska se våra Kings kämpa :)
Längtar...

Jag vet att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej