Dagens planering

0kommentarer

Idag ska jag har samtal på skolan och sedan övningsköra med pappsen! :D Blir spännande, han sa att han skulle bli mkt hårdare mot mig så att vi kunde komma till nästa steg.. Köra i traffik! :S
Efter det ska vi kanske åka och gymma också, pappa blir Drill Seargent och jag skriker "yes sir" medans jag försöker att inte flåsa allt för mkt på löpbandet xD
Men det beror på när Thess ringer mig, eller Sebbe.
Vi ska nämligen käka ihop och snacka om lördag, vi har fortfarande inte hittat nåt ställe att vara på! :S
Jag säger som Taliban skelettet; Location, Location, Location!
Det är det som är viktigast :D
Hoppas att vi kan vara i Sebbes blivande lägenhet, det vore så jävla skönt :) Mys med gänget lixom.
Men men, vi får se vad det blir.

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej