<3

0kommentarer

Denna dagen började trögt, jag gick upp extra tidigt för jag och Amanda skulle vara hurtiga!
Vi skulle gymma innan skolan började...
Vi var superduktiga, slet hårt i gymmet! Så vi belönade oss så bra vi bara kunde genom att vi sen sket i resten av lektionerna!! :D
Vi hängde lite med David som var crazy och rastlös idag. Han fick lite hårda ord från Emmie som tyckte han skulle klippa sig, men jag och Amanda försäkrade honom om att det var JÄTTEFINT!
Vi gjorde sen vad vi brukar göra, drog till Tälje för att shoppa och käka på Nova :D

Senare när jag kom hem övningskörde jag.
Tränade på start i uppförsbacke... :S
Läääskigt, och det är ju för fan beckmörkt nu för tiden! Höll på att köra in i en "rondell-fast-ändå-inte-sak"

Anywayyyy...

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej