Update

0kommentarer

Hej Hopp Gummisnopp, som Kurtan skulle säga.
Jag sov över hos henne från igår till idag. :) Hade det jättemysigt! Tittade på Bambi 2, Knocked up och någon skit weird film so var en blanding mellan...
... Mjukporr och skräckis :S
Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillade den eller inte. :/
Anyway, jag hade skitkul hos Elin som vanligt, man kan inte ha annat med den tjejen ;)

Ähm, dagen innan igår..
Var jag med mamii på stan, vi fikade och snackade strunt! :D Hade det mysigt.
Införskaffade lite tråkiga men nödvändiga saker, smink och shit.
Dagen innan det var tisdag och då gjorde jag ingenting, var typ sjuk och låg hemma. Tittade på TV och filmer och var allmänt syndig.. ÅT CHIPS :O:O

I know, I'm a bad, bad girl..

Saknar Amanda till tusen, jag drar lixom till Malmö när hon kommer hem. Sugig tajming.
Anyway, måste skaffa mig ett jobb, jag ska ju till England och Italien nu i vår också så jag MÅSTE få in lite cash..
Nån som vet nåt jag kan söka till??? :D

Ha det bäst loosers.
Jag vet att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej