Strålande Jul

0kommentarer

God Jul i stugorna!
Nu har vi haft vårt julfirande här hemma. Min faster Inger, mormor + morfar och familjen (m+p & syrran) var med i år. Jag har fått jättebra saker! :D

Lista:
1. Hoodtröja, brun med silkes-snören (GinaTricot)
2. Två T-shirts, vit och grön (H&M)
3. Långärmad tröja, lång & vit-grårandig (JC Eve)
4. Halsduk, vit stickad (??)
5. BH, lila med vit spets upptill (Lindex)
6. Mjukisbyxor, Grå långa (SOC)
7. Långärmad tröja, V-ringad svart-vit randig (H&M)
8. T-shirt, olivgrön V-ringad (Bondelid)
9. T-shirt, Röd djupt V-ringad (B-young)
10. Loufa, blå (Body Lab)
11. presentkort, 250:- (Veromoda)
12. presentkort, 150:- (H&M)
13. Flygresa T&R, Malmö (Mamma och Pappa)
14. Pentago, nytt 5 irad strategispel (Mindtwister games)
15. Kokbok, 1500 recept (Bonniers)

TACK SÅ MYCKET! :D

Jag återkommer med mer info imorgon!
Hoppas ni har haft det lika underbart som jag ;)

Jag vet att ni älskar mig, och jag älskar julen xD

Kommentera

Publiceras ej