shop until you drop

0kommentarer

Idag var jag i Skärholmen med min söting, Sandra.
Hon och jag rockade som vanligt påvägen upp i hennes bil, pumpade fett med bas och headbangade xD
Sen började jakten på bästa fynden.
Jag köpte två linnen från Cubus. Skitbra, precis sånna jag ville ha.
Vi fikade på Coffehouse by George. Hallon/rabarberpaj med INBYGGD vaniljsås!
Vart är världen påväg undrar jag??
Vi tröttnade båda ganska fort dock, ingen av oss är big fäns of mellandagsrea.
Det är för mycket folk och inte alls så billigt som man tror.. Man blir snarare lurad på pengar tycker jag.
Anyway, sällskapet var iaf i toppklass, underbart!
TACK FÖR EN JÄTTEROLIG DAG!
När jag kom hem tog jag det bara lugnt, lagade middag åt mig och syrran.
Blev lax med bulgur och gräddsås.
*mums*
Sen har jag tittat lite på tv men... Det var inget roligt idag. Tänkte se Hajar som Hajjar. Men jag har sett den förut och tröttnade bara efter typ 15min.
Kollade lite på Junior kronerna men. Dem låg under mot Kanada så jag gissar att vi förlorar.
Jag vill inte bli på dåligt humör så jag slog av tv:n. :P
Nu sitter jag här :)

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej