Saknar rejj ju.

0kommentarer

Hejsan! Dagens krya-på-dej-kram går till Amanda! Hon var hemma sjuk idag :(
Men jag deppade inte för det! Jag hängde med Kurtan, Madde, Jojo och Marco ist :D Eller tja... som vanligt fast utan Snutte-gummsan ;)
Anyway, lektionerna idag var Engelska, Samhälle, Pedagogisk ledarskap och Gympa.
På gympan så har vi just nu dans, vi korigraferar en egen dans till valfri låt och ska sen uppträda med den inför hela klassen...
Kan bli lite pinsamt men, våran är så proffsig att alla kommer bara häpna :P
Vi dansar till "Hit the road Jack" av Ray Charles :)
Jag älskar den låten så det har inte vart så svårt att korigrafera än så länge, men Madde och Josse börjar småbråka lite hela tiden så jag får agera medlare. Men jag är van med det så än så länge har det inte vart någon catfight ;)
Imorgon ska jag på basket kl19.00 med Thess, Sebbe och en ny kille för mig, Andreas. Får väll se vad det är för snubbe. Hoppas att han är charmig, snygg och trevlig.
Men det är nog att hoppas för mycket.
På lördag ska jag jobba i stallet på morgonen/förmiddagen och efter det är det pyssel som gäller.
På söndag ska jag åka till Kista med familjen för att marathon-shoppa julklappar och sen ska vi ha glöggfika hemma hos oss med hela tjocka släkten :D Ska bli jättemysigt :)
Nä, nu måste jag plugga... Ska ha prov i Eng + Ped.led. och bokredovisning i Psykosocialt arbete.

Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej