Polisen

0kommentarer

Var på polismuséet idag :)
Var helt ok, blev inte totalt uttråkad. Tittade på när Amanda "var med i" Beck film :P
Riktigt fint ;)
Jag fick lite allvarligt snack med Jojjo och fick garva åt Adam som blev pånyttfödd när han fick se polisbilen!
Lite klantigt att dra ur handbromsen bara! xD
Guiden snackade lite om närpolisen, Anna Lindh mordet och andra stora händelser genom tiderna. Man fick kolla på gamla uniformer och bilar.. Där började jag dreggla. xD
Skiiiiitsnygg Porsche och en amerikanare.. *Mums*
Sen var det ped.led. prov.
Gick ok men hon var ju drill seargent. Fick lämna ifrån sig mobil, jacka, övertröja och mp3.
Jisses...
Men som sagt jag tror att det gick bra.
Imorgon ska alla uppträda med sina danser och det är Lucia :D
Längtar :)


Jag vet att ni älskar mig!

Kommentera

Publiceras ej